Vlammende Steak

Voor de vierde keer op rij organiseert VLAM (Vlaams Centrum voor Agro- & visserijmarketing) de Week van de steak-friet. Daarvoor werkt het samen met zijn Waalse collega’s van Apaq-W. De vorige edities werden door de consument gesmaakt en bleken een groot succes. Als horecazaak kan je inhaken op deze feestweek en rundvlees van bij ons een ereplaats geven op jouw menukaart.

Van bij ons
Met Week van de steak-friet, van 8 tot 15 oktober, wil VLAM een van onze nationale favorieten en klassiekers in de kijker zetten. De context rond COVID-19 heeft de consument meer dan ooit doen kiezen voor producten van bij ons. Maar ook de horeca kan zich schuilen achter de slogan ‘Lekker van bij ons’. Het promotiecentrum wil mensen overal te lande samenbrengen rond de eettafel om te genieten van een lekker stukje traditie en goed gezelschap. Met deze campagne die op verschillende manieren zal gevoerd worden wil VLAM inzetten op de vleesector met de slogan: van boer tot slager.

Stimulans
Dat ook de horeca afnemer is van lokale producten is een extra troef naar de klanten toe. In deze moeilijke tijden die kan dit als klantenbinding uitgespeeld worden. VLAM doet een warme oproep aan alle horecazaken om in te haken op de campagne en steak van rundvlees van hier te serveren. Belgisch rundvlees is kwaliteitsvol en smakelijk. Iets waar iedere chef trots mag op zijn. Meer info is terug te vinden op www.versondernemer.be

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*