TUI Blue wordt hotelmerk voor 1 miljoen gasten

TUI Blue is een nieuw hotelmerk dat de vroegere conceptnamen TUI Sensimar en TUI Family Life onderbrengt onder één merk. Het nieuwe merk wil vanaf de zomer 2020 meer dan één miljoen klanten per jaar ontvangen.

Het nieuwe overkoepelende merk TUI Blue gaat tegen de zomer van 2020 bijna 100 vakantiehotels tellen in 18 landen. De hotels bevinden zich over de hele wereld, inclusief veelbelovende bestemmingen als Vietnam en Zanzibar.

Op maat

TUI Blue biedt vakantiegangers een hotelproduct op maat om in de individuele vakantiebehoefte te voorzien; volwassenen, gezinnen, vakantiegangers met interesse in de lokale cultuur en authentieke ervaringen. De aanduiding met drie labels biedt duidelijkheid voor zowel vakantiegangers als reisagenten. Gasten die vooral geïnteresseerd zijn in authentieke ervaringen in de vakantieregio, vinden het juiste hotelaanbod onder het label TUI Blue “For All”. TUI Blue “For Two” richt zich exclusief op volwassenen vanaf 16 jaar, terwijl TUI Blue “For Families” speciaal is ontworpen voor gezinnen.

ad

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*