Stella Artois komt terug thuis in Leuven

Met de campagne ‘The Life Artois’ wil biergigant AB InBev zijn biermerk Stella Artois herlanceren op de Belgische markt. De campagne wil met het iconische biermerk de heropening van de horeca in de schijnwerpers zetten. Niet toevallig in ‘thuisstad’ Leuven, waar Stella Artois in 1926 voor het eerst gebrouwen werd.

The Life Artois

De laatste grote marketingcampagne rond Stella Artois dateert al van 14 jaar geleden en draaide rond de succesvolle slogan ‘ Mijn thuis is waar mijn Stella staat”. De nieuwe campagne gaat over ‘The Life Artois’ en moet mensen uitnodigen om te genieten van het leven. Het hoeft geen betoog dat deze campagne indirect te maken heeft met de coronacrisis en de gevolgen. Met de herlancering van het merk, wil AB InBev perspectief bieden om samen uit te kijken naar de heropening van de horeca.

Stella Artois is verkrijgbaar in 104 landen en goed voor een volume van 11.6 miljoen hectoliter.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*