
De opening van het vlaggenschip Radisson Collection Hotel Grand Place Brussels op 21 september volgde op een opmerkelijke transformatie van het hotel, met een aanzienlijke investering om het voormalige Radisson Blu Royal Hotel te upgraden.
Radisson Collection is het premium lifestyle merk van de Radisson Hotel Group, voorbehouden aan zijn meest uitmuntende luxueuze eigendommen. Het biedt unieke gastenervaringen, een uitzonderlijk interieurontwerp, gepersonaliseerde diensten en uitgebreide voorzieningen voor de gasten.
Complete make-over
De 282 kamers en openbare ruimtes werden volledig gerenoveerd en opnieuw ontworpen in samenwerking met Rafael de La Hoz, een van ’s werelds meest prestigieuze en langst bestaande architectenbureaus, die zich inzetten voor uitmuntend design, innovatie en duurzaamheid. Het Radisson Collection Hotel aan de Wolvengracht beschikt over twee elegante restaurants met moderne gegrilde gerechten en Chinese specialiteiten, 18 hedendaagse vergaderruimtes, een Executive Lounge, een Presidentiële Suite en een fitnesscentrum.
Het hotel is beroemd om zijn glasheldere, zeven verdiepingen tellende atrium en postmodernistische architectuur. Het kenmerkende ontwerp van het hotel gaat terug tot de opening van het hotel in 1989. Het verfijnde en stijlvolle nieuwe ontwerp weerspiegelt de locatie van het hotel en biedt de sjabloon voor een moderne levensstijl, verenigd door modern design en uitzonderlijke ervaringen.
Hybrid Solutions
Samen met de opening van Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels, kondigt Radisson Hotel Group met trots de lancering aan van haar nieuwe Hybrid Solutions met Hybrid Rooms en Hybrid Meetings.
De Hybrid Meetings van Radisson Hotel Group combineren het beste van persoonlijk en virtueel vergaderen met een betrouwbaar beeld-, geluids- en videoconferentiesysteem, dubbele schermen, draadloze presentatieklikker, snelle internetverbinding en meer. Omdat de wereld zich blijft aanpassen aan het “nieuwe normaal” en voortdurende reisbeperkingen, kunnen organisatoren nu kiezen voor virtuele deelname en hybride formaten die kleine lokale bijeenkomsten mogelijk maken, terwijl ze ook uitzenden naar deelnemers op afstand en naar satellietlocaties.
Radisson Hotel Group werkt samen met Zoom, de leider op het gebied van moderne zakelijke videocommunicatie, om de virtuele en hybride vergaderingen en evenementen van hun klanten soepel te laten verlopen. Gespecialiseerde interne evenemententeams helpen klanten bij het leveren van een scala aan evenementen, van hybride multi-site vergaderingen tot uitzendingsevenementen, en zorgen ervoor dat de evenementen efficiënt, effectief en boeiend zijn, met een vlekkeloze uitvoering en zonder audio/visuele problemen.
De Hybrid Solutions van Radisson Hotel Group zijn momenteel beschikbaar in 50 geselecteerde hotels in Europa, het Midden-Oosten en Afrika, om beter tegemoet te komen aan de snelle veranderingen in de levensstijl van de huidige reizigers en hun veranderende verwachtingen wanneer ze in onze hotels verblijven, werken en elkaar ontmoeten. De uitrol zal verder doorgaan in 2020 en 2021.
Geef als eerste een reactie