
Prik&Tik. Een naam die je vast al hebt zien verschijnen op de gevel van een drankenwinkel. De Prik&Tik-winkels zijn echter niet alleen een drankenwalhalla voor particulieren, ze zijn ook toegewijde leveranciers voor de lokale horeca, evenementen en bedrijven.
Het aantal drankafname-akkoorden verschilt per Prik&Tik-ondernemer en gaat van een tiental tot honderden overeenkomsten. Samen goed voor 60% van de omzet van alle Prik&Tik-leden of € 300 miljoen in totaal.
Waarom kiezen horeca-ondernemers voor Prik&Tik? Dat heeft te maken met het aanbod. Er is binnen de horecasector een verschuiving naar diversiteit. Waar je vroeger maar enkele verschillende dranken zag op een terras, verwachten klanten nu een uitgebreide drankkaart. In de Prik&Tik-magazijnen is hiervoor genoeg keuze.
Bijkomend kan je echt op je Prik&Tik-drankenpartner rekenen. Correcte overeenkomsten, vlotte leveringen, voordelige promo’s en specifiek advies. Het maakt allemaal deel uit van de Prik&Tik-service. Dat advies gaat ook verder dan drankenkeuze alleen. Zo werd het doorverwijzen bij subsidie-aanvragen tijdens de coronaperiode ook onderdeel van de dienstverlening.
Uiteraard zijn er nog verbeteringsmogelijkheden bij Prik&Tik. Zo willen ze toewerken naar een breder gebruik van B2B-bestelplatformen tussen de horecaondernemer en de drankenhandel. Die maken voorraden en promo’s meteen zichtbaar en zorgen voor meer efficiëntie en transparantie. Nog een extra reden om de samenwerking aan te gaan!
Daar drinken we eentje op!
Geef als eerste een reactie