Online bestellen met One2three

Klaar voor elk scenario

“Wij weten niet welke regels er wanneer nog gaan komen maar we zijn klaar voor verschillende scenario’s. Dankzij one2three kunnen klanten gemakkelijk online bestellen, en ook aan tafel via een QR-code. Klanten kunnen hun keuzes afhalen of laten bezorgen.”

Een centraal systeem is efficiënter

“Ik vind het aangenamer voor het zaalpersoneel. Minder heen en weer lopen, betekent meer tijd voor de klant. Online onpersoonlijker? In de praktijk blijkt net van niet.”

“De keuken krijgt ook alle bestellingen mooi op 1 lijstje gepresenteerd. Gedaan met papiertjes!”





Change this Subheading

Image Box Title

Change this description

Ontdek het platform

Klanten meer bestelcomfort bieden

“Klanten meer bestelcomfort bieden, dat is volgens mij de toekomst voor de horeca. Mensen zoeken online en als ze je menu niet vinden, zijn ze minder geneigd om te komen. Ze kunnen bij ons meteen online bestellen om ter plaatse te lunchen, handig wanneer de klant weinig tijd heeft. En zo krijgen wij extra tijd.”

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*