Nationaal Foodservice Congres: veel informatie en netwerking

In een foodservicewereld die snel evolueert is het opletten voor nieuwe krachten die vanuit onverwachte hoek komen. De markt digitaliseert en globaliseert. En het zijn vooral de nieuwkomers zoals supermarktketens, online spelers en internationale foodserviceketens die de bakens van de Belgische markt lijken te verzetten.

Uitdagingen
De foodservice staat voor enorme uitdagingen. Kanaalvervaging, casualisering, digitalisering, blackbox, nieuwe foodservice grossiers, … Die nieuwe realiteit zorgt voor een oncomfortabel gevoel in alle schakels van de keten. En er zijn nog veel onopgeloste vragen. Waar gaat foodservice in België naartoe? Waar wordt in de toekomst de winst gemaakt? En vooral; hoe spelen we succesvol in op échte groeikansen? Dat is zowat de beknopte samenvatting van de 11de editie van het Nationaal Food Service Congres.

Netwerken
Experts, ondernemers en CEO’s van vooraanstaande bedrijven probeerden samen een antwoord te geven op prangende vragen. Dat waren ondermeer David Cooke, World Manager Food Hema, Jan Peeters, Ceo AH & KFC, Luc Van Der Rasieren, Retail Manager Compass, Dirk Dens Director Fresh Atelier Delhaize en nog een resem anderen. Dit congres was ook een uitstekende gelegenheid om te netwerken binnen de branche. Met een gezonde hap of drank in de hand.

ad

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*