Lees online onze zopas verschenen horecavakbladen

De voorbije dagen verschenen onze vakbladen Hotel Business, Catering&Grootkeuken, Café&Bistro en Restaurant Business. U kan deze digitaal doorbladeren op onze website www.evolution.be. Om het u gemakkelijk te maken geven we hierna een korte inhoud. U gaat online door op de titel van het magazine te klikken.

In Hotel Business brengen we een uitgebreid interview met Rob Hermans, CEO van de Nederlandse hotelketen Fletcher Hotels. Daarnaast bekijken we of crowdfunding de financiering is van de toekomst, nemen we tijd voor slimme hotelkamersloten, zien we ook dat hotelinterieur steeds meer Instagram-able moet zijn, en nemen we een kijkje in een aantal nieuwe of opvallende hotelrealisaties in binnen- en buitenland.

In Catering&Grootkeuken lezen we hoe het OLV-Ziekenhuis van Waregem de strijd wint tegen voedselverlies, hoe verstandig te zoeten bij diabetes en overgewicht, stellen we ons de vraag of er nog microben zitten in grootkeukens van kinderdagverblijven, zoeken we uit hoe we de schoolmaaltijden gezonder, beter én betaalbaar krijgen, en hebben we het ook nog over bake-off, oliën en vetten, en de strenge regels rond voedselveiligheid.

In Café&Bistro brengen we een uitgebreid dossier over trappistenbieren, zien we dat nu reeds één op drie Belgen alcoholvrij drinkt, gaan we op bezoek bij enkele brouwers, en krijgt u de laatste nieuwtjes van de biersector.

Restaurant Business brengt een interview met Rudy Maes, de man achter de West-Vlaamse horecagroep Eccellenza, waarvan sedert kort ook hostellerie Klokhof deel uitmaakt. Ook Christian Weij, auteur van twee boeken over fermenteren – dé hype in horecaland – krijgt het woord, evenals Stefan Dossche van hét ‘wafelinstituut’ Marie Siska in Knokke, en de jeugdige en getalenteerde dessertkok van Hof van Cleve Laurence De Smet. Daarnaast brengen we reportages over het groene restaurant Humus x Hortense, over topchef Alain Bianchin, stellen we ons de vraag hoe je data gebruikt als marketingtool, vergeten we de vergeten groenten niet, en zien we dat eclectisch en biophilic design de trends van het ogenblik zijn.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*