Heirloom beloftevolle KMO van het jaar

UNIZO Oost-Vlaanderen heeft haar Oost-Vlaamse KMO van het Jaar en Beloftevolle KMO van het Jaar bekend gemaakt. Met de awards wil UNIZO ondernemingen die uitzonderlijk gepresteerd hebben of een voorbeeld kunnen zijn voor andere bedrijven in de spotlight zetten. Heirloom was de beloftevolle KMO van het jaar.


Duurzaamheid en waarde
Revive is een buitenbeetje bij de projectontwikkelaars in Vlaanderen, en ontving de prijs van onderneming van het jaar. Revive creëert op een duurzame manier kwalitatieve en betaalbare woonbuurten met een minimale ecologische voetafdruk. Beloftevolle KMO van het jaar werd De Heirloom groep. Onder leiding van het dynamische en inspirerende ondernemerskoppel Caroline Delbecque en Nehme Darwiche wist de groep op korte termijn haar plaats op te eisen in de Gentse horecascene. Vooral de inspanningen van de zaakvoerders Caroline Delbecque en Nehme Darwiche , en hun team, om te streven naar hun eigen, door waarde gedreven hospitality-imperium leverde hen de ereplaats op. Waarden als inclusie en diversiteit worden heel hoog in het vaandel gedragen, net als kwaliteit en beleving. Volgens de jury.


Heirloom
Heirloom (ofwel erfstuk) beschikt in Gent reeds over 5 adressen waar de gast contactloos kan logeren. De hotels in unieke historische panden in hartje Gent beschikken over een uitgebreide hotelservice maar dan in een privé sfeer. In de self-hosting hotels hoef je niet aan te schuiven aan de receptie want er is er geen. Voor je aankomt ontvangt de klant een code waarmee de voordeur en de eigen kamerdeur kan geopend worden. Uitchecken gebeurt ook helemaal automatisch, zonder papierwerk of tijdverlies. Geen fysiek contact dus, maar de virtuele butler is maar een app-je van de klant verwijderd. Maar onder de paraplu van Heirloom zit meer verborgen. Beiruti in Gent en in Brussel zijn twee Libanese restaurants van Darwiche. Nieuw is het nieuwe restaurant waar de klant zijn sushi zelf kan samenstellen. In het restaurant worden, volgens Nehme Darwiche, geen bestellingen aangenomen, maar uitvindingen. Een robot stelt de sushi met of zonder mango, met of zonder komkommer, volgens de wensen van de klant samen.


Erkenning
Met de organisatie van de KMO Laureaat van het jaar wil UNIZO gezond zelfstandig ondernemen stimuleren. Daarbij wordt de essentiële rol van kmo’s in ons land benadrukt. KMO’s verdienen de nodige erkenning en ondersteuning zeker na de moeilijke coronaperiode. “Willen we van de relance een succes maken, dan zal een beleid op maat van onze kmo’s in Vlaanderen een belangrijke voorwaarde zijn.” aldus Unizo.

foto:Yukoso

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*