Directiewijziging bij snackfabrikant Van Geloven

Van Geloven (bekend van onder meer de merken Mora en Van Dobben) zal haar directie vanaf volgend jaar op een aantal posities wijzigen. Na een lange periode waarin het bedrijf aanzienlijk is gegroeid (omzet 240 miljoen euro), maakt een aantal directieleden (CEO Peter Doodeman, CFO Christiaan van Tilburg en Directeur Marketing & Innovatie Marcel Joosten) plaats voor interne opvolging

De snackfabrikant – die zelfstandig functioneert binnen de groep McCain – is onder leiding van de huidige directie in de afgelopen tien jaar sterk ontwikkeld. De retailomzet van Mora in Nederland is vrijwel verdubbeld, Retail en Foodservice in België is fors gegroeid, het premium merk de Bourgondiër is goed op de kaart gezet en er is een heel gezonde private label business ontwikkeld samen met klanten.

In goed onderling overleg en ruim van te voren gepland zal de huidige directie grotendeels vernieuwd worden met overwegend mensen uit de eigen geleding. De vertrekkende directieleden gaan allen hun carrière voortzetten buiten Van Geloven.

CEO Peter Doodeman zal opgevolgd worden door Jan Aaltzen Linde (de huidige Directeur Verkoop en Logistiek) die zijn stokje overdraagt aan Arno van Thuijl (de huidige Sales Manager Retail Benelux). CFO Christiaan van Tilburg krijgt opvolging van Ruth Triki (de huidige Group Finance Manager) en directeur Marketing & Innovatie Marcel Joosten zal worden opgevolgd door Mieke De Laat (de huidige Marketing Manager België).

ad

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*