Côte d’Or steekt de Horeca een hart onder de riem!

De lockdown was voor de volledige Horeca sector een moeilijke periode. Daarom werden heel wat leuke initiatieven op poten gezet en ook Côté d’Or wou niet bij de pakken blijven zitten. Meteen zijn ze mee op de kar gesprongen van de nationale actie #Horecacomeback, om zo via waardebonnen de horeca te steunen. Maar Côte d’Or doet meer!

Sinds half augustus gaat Côté d’Or langs bij 5.000 horecazaken om hen te voorzien van een gratis 3 kg doos Mignonnettes en een waardebon van €15. Op die manier geeft Côte d’Or de horeca-uitbaters een duwtje in de rug tijdens deze harde tijden én zet het de consument aan nog meer te genieten van een lekkere kop koffie.

Als gevolg van deze crisis is het namelijk nog belangrijker om als horecazaak zoveel mogelijk in individuele verpakkingen aan te bieden. Uit onderzoek is ook gebleken dat consumenten in tijden van crisis meer aangetrokken zijn tot vertrouwde merken. Bij Côte d’Or vinden ze dan ook dat élke horecazaak in België hun extra steun verdient. Daarom kan elke zaak deze maand zijn waardebon van €15 terugvinden in de magazines Restaurant Business en Café & Bistro. Hou je brievenbus dus goed in de gaten vanaf 20 september.

Côte d’Or, echt iets voor ons!

ad

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*