Accor presenteert alternatief hotelmerk ‘Greet’

Accor voegt alweer een nieuw hotelmerk toe aan de ondertussen al grote merkportfolio. ‘Greet’ noemt de nieuwe brand en het gaat om een budget en ecologisch verantwoord hotelmerk.

Met ‘Greet’ wil Accor inspelen op de nieuwe verwachtingen van reizigers. ‘Greet’ wil de milieubewuste gasten aanspreken, die een lage ecologische footprint achterlaten en formaliteiten achterwege wil laten. Het merk wordt gepositioneerd als een ecologisch budget merk.

‘Greet moet een nieuw alternatief zijn voor duurzaam toerisme dat milieuoverwegingen combineert  met een maatschappelijk verantwoorde aanpak voor reizigers die op zoek zijn naar authenticiteit’, stelt Accor in een perscommuniqué.

300 Greet hotels in Europa

Binnen de 10 jaar wil Accor in Europa 300 Greet hotels openen. De groei moet vooral gerealiseerd worden door bestaande hotels en gebouwen om te vormen tot een Greet vestiging. Met de lancering van Greet wil Accor naar eigen zeggen een ideale oplossing bieden aan onafhankelijke hoteleigenaars door een merk aan te bieden dat de vernieuwing van de bestaande hotelstructuren combineert met een kostenbeheersing, zowel op het vlak van renovaties als herontwikkeling van ruimtes.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*