Accor lanceert met ALL nieuw loyalty-programma

Accor lanceert een nieuw loyalty-programma, dat luistert naar ALL (Accor Live Limitless). De hotelgigant belooft met dit nieuwe lifestyle loyalty-programma een nieuwe dimensie in ‘augmented hospitality’ te brengen.

Accor transformeert het nieuwe loyalty-programma tot een integraal wereldwijd platform, dat rewards, diensten en belevingen integreert over de hele hospitality-omgeving. Gasten krijgen nieuwe niveaus van erkenning, inzicht, aandacht, communicatie en rewards, dankzij toegang tot ‘ALL of Accor’. Het nieuwe programma opent deuren bij een unieke selectie van ruim 30 iconische hotelmerken en een ongekend breed aanbod van bars, restaurants en andere belevingen.

ALL

ALL is beschikbaar via een nieuwe app en een speciale website waarmee leden vanaf hun smartphone toegang hebben tot de wereld van Accor.

De belofte van het nieuwe lifestyle loyality-programma behelst 4 strategische speerpunten. Zo is er een nieuwe Premium-status, waarbij de meest loyale gasten extra beloond worden. De hotelgigant belooft nog meer voordelen en een wereldwijde verbondenheid om punten te verdienen en te besteden bij een ongekend groot aantal hotelmerken. Tevens is er een nieuwe digitale app, die altijd en overal meerwaarde biedt.

Meer partnerships

Dankzij versterkte en nieuwe partnerships reikt ALL verder dan de hotelomgeving en kunnen de gasten hun punten ook besteden aan entertainment, eten & drinken en sport. Zo breidt Accor de samenwerking uit met AEG, dat één van de grootste mondiale sport- en entertainmentbedrijven ter wereld is. De hotelgroep heeft ook een nieuw partnership gesloten met IMG, waarmee de loyale gasten toegang krijgen tot wereldwijde culinaire evenementen en masterclasses. Tot slot heeft Accor met voetbalclub Paris Saint-Germain een meerjarige samenwerkingsovereenkomst gesloten.