NH Hotels introduceert Fastpass

NH Hotels heeft onlangs haar Fastpass gelanceerd, waarmee de hotelgast volgens de hotelgroep de volledige controle krijgt over zijn of haar verblijf. Met de Fastpass krijgen de gasten de mogelijkheid om digitaal in te checken, een kamer te kiezen en na het verblijf ook uit te checken. NH Hotelgroup is naar eigen zeggen de eerste keten die deze drie services tegelijkertijd aanbiedt. De Fastpass is beschikbaar voor alle hotelgasten via de app van NH.

 App

De gast krijgt 48 uur voor de geplande aankomst een e-mail die toegang biedt tot de online check-in,waar de persoonlijke gegevens ingevuld kunnen worden. Daarna hoeft bij aankomst alleen nog maar de sleutel aan de receptie afgehaald te worden. In de app is er ook een ‘Choose your room’ optie, die de beschikbare kamers toont, waaruit de gasten een keuze kunnen maken. Vanaf 18 uur op de dag voor vertrek, krijgt de gast reeds de mogelijkheid om de gemaakte kosten te betalen via de online check-out. Op de vertrekdag zelf hoeft de gast dan niet meer langs de receptie te gaan.

NH Hotel Group schat dat 12.000 gasten in het eerste jaar gaan gebruik maken van deze app.