LaLorraine-nl

Manna foods maakt kinderen blij

Sauzenproducent Manna Foods uit Wijnegem scoorde recent met opmerkelijke social media filmpjes rond de succesvolle Kempense muziekbroers Van Echelpoel. De filmpjes maken deel uit van een actie waarmee Manna Foods de Cliniclowns wil steunen. De social media filmpjes, gemaakt in samenwerking met reclamebureau Mosquito uit Herentals, tonen het Kempense muziekfenomeen Van Echelpoel in een op het eerste gezicht gehackte versie van een van hun hits. In een latere fase bleek dat Van Echelpoel mee in het complot zat en met de actie bovendien van Manna Foods 20.000 € mocht overhandigen aan de Cliniclowns.

 

De overhandiging van dit mooie bedrag gebeurde recent in frituur De Kolk in Dessel die ‘figureerde’ in de bewuste filmpjes. Manna Foods is niet aan zijn proefstuk toe met deze vorm van marketing via Facebook, Youtube en andere beschikbare social mediakanalen. Ook vorig jaar zette deze fabrikant van spaghettisauzen, mayonaise en vele andere sausproducten, het social mediawereldje op het verkeerde been. Toen zat de bekende televisiekok Piet Huysentruyt mee in het complot en kregen de Cliniclowns ook het mooie bedrag van 20.000 €. De betrokken partijen toonden zich bij de overhandiging van de cheque aan het goede doel erg tevreden met het resultaat. Van Echelpoel werkte met plezier mee aan het initiatief. Ook bij de Cliniclowns, die het verblijf van zieke kinderen in het ziekenhuis proberen op te vrolijken, alleen maar blije gezichten, net als bij Manna Foods zelf overigens. (JV)





by communitysoft.com